Måndag 8 juni.

♥♥♥

jag vet att jag förstört mkt , o jag vet att ingenting kommer bli som förr..
Nu vill jag verkligen att vi ska bygga på nåting nytt, börja om från ruta 1. Du är mitt liv , det kommer ingen någonsin ändra på! Jag vet också att du inte riktigt litar på vad jag säger.. ödet baby , ödet! det säger allt.

När jag är utan dig går det inte en sekund utan att jag tänker på dig , på vad du gör , om du tänker på mig osv. Jag vill aldrig någonsin vara utan dig . Jag har gjort dumma saker dom senaste månaderna , det går inte att ändra på. men du skrämmer mig! Jag är verkligen livrädd!!  När jag säger att jag älskar dig så tvivla aldrig på mig. Det är nånting jag aldrig kommer ljuga om.

Jag älskar dig högt!



Kommentarer
Postat av: Kim

Jag älskar dig alltid hjärtat. Oavsett vad så älskar jag dig till mitt sista andetag <3<3<3

2009-06-10 @ 17:39:14
Postat av: anonyma Estilo-burro!

Drammmmaaaaaaa !

mellan er alltid, svär !

2009-06-12 @ 01:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0